در حال جستجو...

اخبار

سه‌‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵

دریافت دومین گواهی‌نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان توسط هماراسیستم

هماراسیستم برای دومین سال پیاپی در همایش حمایت از حقوق مصرف کنندگان موفق به دریافت «گواهی‌نامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان» شد.

دومین دوره همایش اعطای گواهی‌نامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان، روز ۱۶ اسفندماه به همت وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان در تبریز برگزار شد. در این همایش که به طور سالانه برگزار می‌شود، به شرکت‌ها و بنگاه‌های تولیدی و خدماتی که توانسته باشند معیارهای لازم را طبق استانداردها و شاخص‌های مشخص شده از سوی سازمان برآورده سازند گواهی‌نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان تعلق می‌گیرد.

از آنجا که امور ارائه خدمات ارتباطی و پهنای باند در کشور، تحت نظر سازمان رگولاتوری (تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) صورت می‌گیرد، کمیته‌ای متشکل از هیئت پایش و ارزیابی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان با همراهی نمایندگان سازمان رگولاتوری به بررسی و بازدید از شرکت هماراسیستم و آشنایی دقیق با فرایندهای ارائه خدمات و ارتباط با مشتریان در این شرکت پرداختند تا بتوانند ارزیابی خود را از این فرایندها ارائه دهند. پیشتر در سال ۹۴ نیز شرکت هماراسیستم مورد پایش و ارزیابی این کمیته قرار گرفته و با کسب امتیازات لازم موفق به دریافت این گواهی‌نامه در اولین دوره این همایش در اردیبهشت ماه سال ۹۵ شده بود.

سازمان حمایت از مصرف کنندگان که زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت است، بر اساس چهار شاخص کلی و ۲۷ زیر شاخه به مدت یک سال شرکت‌ها را مورد پایش و ارزیابی قرار می‌دهد تا بتواند امتیازات هر شرکت یا بنگاه تولیدی و خدماتی را مشخص کند. کسب امتیازات و حد نصاب‌های لازم از این شاخص‌ها، به این معنی است که شرکت یا بنگاه مورد ارزیابی در درجه اول با اطلاع‌رسانی کامل و شفاف، مصرف کننده را از شاخص‌ها و کیفیت و قیمت خدمات یا محصول مورد استفاده آگاه کرده و در درجه دوم دارای یک نظام استاندارد و قابل دسترس برای دریافت بازخورد، انتقاد و شکایت از مشتریان بوده و در مرحله بعد به بهترین نحو تلاش خود را برای کسب رضایت مشتریانی که به هر دلیلی از خدمات و محصولات مورد ارائه رضایت کافی ندارند ادامه می‌دهد و پاسخگویی و تعهد لازم را در قبال جبران خسارات و یا مرجوعی کالا یا سرویس مورد استفاده داراست.

هماراسیستم اولین و تنها شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان است که موفق به دریافت این گواهی‌نامه شده است.

گواهی‌نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان

آخرین اخبار