در حال جستجو...

بخش کاربران ADSL

جبران خسارت

در صورتی که گمان می‌کنید خدمات ارائه شده به شما دچار کاستی و مشکل شده است، می‌توانید با تکمیل و ارسال فرم زیر، شرکت هماراسیستم را از این موضوع مطلع کنید تا کارشناسان در کمترین زمان ممکن، پس از بررسی و رفع مشکل، برای جبران موضوع پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

خدمات ارایه شده به مشترکین مطابق ضوابط مصوبه جلسه شماره ۱۷۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، مشمول توافق‌نامه سطح خدمات با SLA خدمات ارتباط داده‌ها می‌باشد. [مشاهده پارامترهای مصوبه]







پشتیبانی شبانه‎روزی