در حال جستجو...

اخبار

دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

اعطای «تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان» به شرکت هماراسیستم

شرکت هماراسیستم در سومین جشنواره حامیان حقوق مصرف کنندگان که سیزدهم اسفندماه ۱۳۹۶ از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، برنده «تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان» شد.

هماراسیستم از اولین دوره برگزاری این همایش، هر ساله داوطلب ارزیابی و پایش توسط کمیته ویژه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان شده است و پس از دو دوره دریافت گواهی‌نامه، در دوره سوم تندیس طلایی این همایش را دریافت کرده است.

سازمان حمایت از مصرف کنندگان که زیر مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت است، بر اساس چهار شاخص کلی و ۲۷ زیر شاخه به مدت یک سال شرکت‌ها را مورد پایش و ارزیابی قرار می‌دهد تا بتواند امتیازات هر شرکت یا بنگاه تولیدی و خدماتی را مشخص کند. کسب امتیازات و حد نصاب‌های لازم از این شاخص‌ها، به این معنی است که شرکت یا بنگاه مورد ارزیابی در درجه اول با اطلاع‌رسانی کامل و شفاف، مصرف کننده را از شاخص‌ها و کیفیت و قیمت خدمات یا محصول مورد استفاده آگاه کرده و در درجه دوم دارای یک نظام استاندارد و قابل دسترس برای دریافت بازخورد، انتقاد و شکایت از مشتریان بوده و در مرحله بعد به بهترین نحو تلاش خود را برای کسب رضایت مشتریانی که به هر دلیلی از خدمات و محصولات مورد ارائه رضایت کافی ندارند ادامه می‌دهد و پاسخگویی و تعهد لازم را در قبال جبران خسارات و یا مرجوعی کالا یا سرویس مورد استفاده داراست.

هماراسیستم، اولین و تنها شرکت فعال در حوزه فناوری اطلاعات در استان آذربایجان شرقی است که موفق به دریافت تندیس طلایی این جشنواره شده است.

همایش رعایت حقوق مصرف کنندگان

آخرین اخبار