در حال جستجو...

اخبار

یکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

20 سالگی هماراسیستم

از ابتدا همراه شما بوده‌ایم... این پیامی است که هماراسیستم را همواره در کنار شما مخاطبان و کاربران قرار داده است، امروز پایان دومین دهه‌ی با شما بودنمان را در حالی جشن می‌گیریم که با بیش از ۶۰ هزار مشترک در استان‌های غرب و شمال‌غرب کشور، بزرگترین ارائه دهنده مستقل اینترنت در شمال‌غرب کشور هستیم.
برای ادامه فعالیت خود در این مرحله، تغییراتی بنیادی را موضوع کار خود قرار داده‌ایم. مهم‌ترین ماموریتی که در سال جاری برای خود قائل بوده‌ایم، ارتقاء سطح کیفی خدمات و استفاده از تکنولوژی‌های نوین در ارائه خدمات و بهره‌گیری از روش‌های جدید ارتباط با مشتریان، و طراحی خدمات منطبق با نیازهای جدید کاربران بوده است.
در همین راستا در زمستان ۹۳ گواهی ISO 9001:08 را برای مديريت کيفيت دريافت کرديم. از تابستان ۹۴ کارهای مقدماتی و تحلیلی برای ایجاد تغییر و تحول در وب‌سایت هماراسیستم، ابزارهای اطلاع‌رسانی، امکانات آنلاین و خدمات نوین را آغاز کرده‌ایم. و این تلاش ما برای ارتقاء تجربه کاربران و ایجاد تحول در بازار ارائه خدمات اینترنت و شبکه، به طور مستمر ادامه خواهد داشت.
امید داریم در دهه‌ی سوم فعالیت‌مان همچنان همراه ما باشید تا شاداب‌تر و تازه‌نفس‌تر از همیشه در ادامه این مسیر قدم برداریم.

تولد هماراسیستم در سال ۱۳۷۴ در تبریز، تلاشی بود با هدف انسجام بخشیدن و مرکزیت دادن به فعالیت‎های بنیان‎گذاران آن در حوزه شبکه و فناوری اطلاعات. زمینه‎های فعالیت ما پیاده‌سازی شبکه‌های مبتنی بر IT و ICT بود که شامل فرآیند‌های مشاوره، طراحی، پیاده‎سازی و پشتیبانی از خدمات و فروش و ارائه‌ی محصولات می‎شد.

20سالگی هماراسیستم

آخرین اخبار